UVJETI POSLOVANJA

UVJETI POSLOVANJA

Uvjeti poslovanja određeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N. 79/2007; 125/07; 79/09; 89/09), glava VII. – Ugovor sklopljen na daljinu.
Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka Dobar klik j.d.o.o. a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.
Prilikom narudžbe Kupac prihavaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Na sve slučajeve koji nisu ovdje definirani, primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske.
Putem web shopa Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Prodavatelj nastoji putem ovih stranica pružiti posjetiteljima i kupcima što točnije informacije o proizvodima, tehničke specifikacije, cijene i dostupnost. Na žalost, s obzirom da podaci dolaze iz mnogo različitih izvora, ne možemo jamčiti 100%-tnu točnost svih podataka na našoj web stranici. Hvala na razumijevanju!

Cijene
Svi proizvodi ponuđeni u web shopu mobyoprema.hr izraženi su cijenom u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn) sa uključenim PDV-om. U cijenu nisu uključeni troškovi dostave koji se obračunavaju prilikom završetka narudžbe i dodaju ukupnom iznosu narudžbe ako je vrijednost robe manja od 300kuna, a ako je veća od 300 kuna dostava je besplatna.

Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Dostava
Proizvodi se dostavljaju putem Hrvatske pošte koja obavlja usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od oštećenja u transportu. Roba je osigurana i od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj mogao osigurati pronalazak pošiljke ili poslati zamjensku. Rok isporuke je 2-3 radna dana cijena dostave je od 10 do 25 kuna ovisino o načinu plačanja

NAČINI PLAĆANJA
gotovinom
pouzećem
općom uplatnicom ili virmanom

Reklamacije
Kupac može otkazati narudžbu, ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju narudžbe pismenim putem na info@mobyoprema.hr ili preko web formulara za reklamacije. Narudžba se smatra otkazanom kada prodavatelj primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja narudžbe kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod prodavatelju najkasnije u roku od 7 dana. Proizvod koji kupac vraća prodavatelju mora biti u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i priborom, neoštećen i potpuno ispravan. Proizvod nije moguće vratiti ukoliko je na proizvodu vršena bilo kakva intervencija u cilju popravka ili prepravka, te ukoliko je do greške došlo nestručnim ili nepažljivim rukovanjem, te ukoliko su na proizvodu vidljivi tragovi korištenja ili proizvod nije kompletiran. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po članku 45. koji govori o pravu na raskid ugovora sklopljenih na daljinu.
– svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest radnih dana,
– u slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona,
– u slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti. Povrat uplaćenih sredstva kupcu Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od 30 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na raskid ugovora
Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 46. i 48., kupac nema pravo na raskid ugovora ako je riječ o ugovoru:
– o pružanju usluge, ako je pružanje usluge, uz izričit pristanak kupca, započelo prije isteka roka o prodaji proizvoda u kojem je potrošač imao pravo tražiti raskid ugovora,
– o prodaji proizvoda ili obavljanju usluga čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu,
– o prodaji proizvoda izrađenog na temelju specifikacije od strane kupca, proizvoda izrađenog isključivo za kupca ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
– o prodaji audio ili video zapisa te računalnih programa koje je potrošač otpakirao.

Nemogućnost sklapanja ugovora
Sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača, ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni novac što je prije moguće, a najkasnije u roku 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje uvećano za propisanu kamatnu stopu.

Primjedbe i prigovori
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 8., kupac može svoje pisane prigovore poslati na e-mail: info@mobyoprema.hr ili pisanim putem na adresu Dobar klik j.d.o.o. Gospodska ulica 13A ,10000 Zagreb Na sve primjedbe i prigovore Dobar klik j.d.o.o.odgovorit će u roku od maksimalno 15 dana.

Rješavanje sporova
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja
Dobar klik j.d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Dobar klik j.d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Dobar klik j.d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.